Sponsorii Realului au emoții din cauza lui Mourinho. Antrenorul portughez îi eclipsează pe toți la club și, de când a venit, vânzările tricourilor jucătorilor au scăzut cu 20 la sută!
„De când a venit Mourinho, de când doar el vorbește, de când limitează prezența jucătorilor carismatici la conferințe de presă și Cristiano Ronaldo nu mai apare aproape deloc la televizor, vânzările de tricouri și produse oficiale au scăzut cu mai mult de 20 la sută”, a scris ieri „Don Balon”. Atât de mult i-au speriat aceste cifre pe sponsorii Realului, încât unii au decis realizarea unui sondaj printre fanii „galacticilor” pentru aflarea motivelor acestui declin. Totul fără știrea președintelui Perez! Iar rezultatele i-au îngrozit, pentru că „The Special One” nu pare a fi foarte iubit la Madrid. „Cei mai mulți socios îi spun lui Mourinho «Cotlet» și consideră că, indiferent de rezultatele obținute, nu are profilul de respect și măreție cerut oricărui antrenor pentru a conduce Real Madrid”, a mai scris „Don Balon”.
„Real vinde tricouri, nu cravate” Explicația a venit de la un oficial al unei firme de echipament sportiv, care s-a destăinuit publicației spaniole: „Real vinde tricouri, nu cravate. Oricât stil ar avea Mourinho făcându-și nodul la cravata sa, fanul madrilen vrea să cumpere tricoul lui Ronaldo sau Casillas și nu ce poartă Mourinho!”. Recent, o prestigioasă firmă de consultanță a analizat vânzările oficiale de tricouri la nivel mondial pentru perioada 2005-2009. Realul a vândut, în medie, între 1,2 și 1,5 milioane de tricouri pe sezon.
De când a venit Mourinho, vânzările de tricouri au scăzut cu 20 la sută
Jose Mourinho e antrenorul lui Real Madrid de la sfârșitul lui mai 2010. După șase etape din Primera, Real e pe locul 3, cu 14 puncte, cu două mai puțin decât liderul Valencia
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER